Obsługa klienta nową formą marketingu
Rozmowa | Mariusz Gaca, członek zarządu Orange Polska
Rz: Podczas debaty zorganizowanej przez Orange przedstawiciele różnych firm wyrażali opinię, że nie opłaca się wydawać pieniędzy na walkę o lojalność klienta, chociażby dlatego, że większość z nich i tak kieruje się ceną. Co pan na to?
Mariusz Gaca: Klienci rzeczywiście kierują się głównie ceną, ale na pewno nie wyłącznie. Coraz ważniejsze są jakość obsługi i zaufanie do operatora. Mamy ponad 20 mln klientów i widzimy, że ważne są też wrażenie z ostatniej rozmowy z naszym konsultantem na infolinii, wizyta w salonie, szybkość odpowiedzi w mediach społecznościowych czy wyróżniająca się oferta. Obsługa klienta staje się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta